Els VISAS a principi dels anys 70´s

Els  VISAS  a  principi  dels  anys  70´s

dilluns, 8 de maig del 2017

L'AVI FLORENCI + L'ESPERÓ DE LA DEIXA

DIMECRES, 03 DE MAIG


Aquest cap de setmana llarg he sortit amb la família i tot ha funcionat be, però he quedat fins el cap de munt de cues i aglomeracions, per això vaig trucar al Josep per fer quelcom lluny de les massificacions.


Ell per la seva banda havia quedat amb el Luichy  i anava a acompanyar-lo en una de les seves escapades per obrir vies, (no és que m’entusiasmi molt la idea d’escalar poc, però em va semblar prou interessant sobretot tenint present la companyia i el lloc on volia obrir) . Vaig apuntar-mi i la veritat que l’activitat no va decebre’m gens.


L’objectiu , la paret que hi ha sobre l’ermita de la Pertusa, just al costat d’unes vies del Remi.


El primer objectiu, una díedre cridaner que solca tota la paret., i com a segon l’esperó de la dreta d’aquest mateix díedre.


El resultat dues vies d’uns cent metres , amb una dificultat màxima de 6b. On caldran flotants per acabar de completar les tirades i el descens per les mateixes vies .





Les ressenyes acurades, tal com ens te acostumats el Luichy sortiran en el proper llibre que esta preparant de la zona , però jo m’he pres la llibertat , amb el seu consentiment, de fer una primera aproximació a les mateixes, per acompanyar la piada.  

J. ESTRUCH

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada